Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-CH720 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

s****@g***** 08-04-2023
Geschreven voor: Sony WH-CH720

Wat een goede koptelefoon voor weinig geld. De prijs kwaliteits verhouding is super .Ook met op vakantie gehad in het vliegtuig en wat een verschil maakt dit.Geen brommen van het vliegtuig en geen andere mensen horen praten.Echt een aanrader voor dagelijks gebruik voor een scherpe prijs.

NickP 05-04-2023

Fijne koptelefoon!

Geschreven voor: Sony WH-CH720

De koptelefoon heb ik nu een aantal weken in mijn bezit, hij kwam mooi op tijd voor mijn vakantie binnen waardoor ik hem meteen heb kunnen testen en gebruiken tijdens mijn vliegreis naar Lissabon. De koptelefoon zit comfortabel om mijn oren en ik vindt vooral de noice cancelling goed werken. In het vliegtuig kreeg ik vrijwel niets mee en zat ik heerlijk in mijn luisterboek. Het geluid is verassend goed en met de app is deze ook goed in te stellen of aan te passen afhankelijk van je voorkeuren. Het is jammer dat er geen opbergcase bij zit om de koptelefoon tijdens het reizen veilig in op te bergen. Al met al ben ik erg te spreken over de koptelefoon en ondanks dat ik hem vrijwel dagelijks enkele uren gebruik gaat de batterij ook goed mee, top!

Pluspunten

• Zit comfortabel
  • Goed geluid
  • Noice Cancelling werkt super!
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Geen opbergcase

Anna 05-04-2023

Fijne koptelefoon

Geschreven voor: Sony WH-CH720

Ik heb deze koptelefoon nu een paar weken in mijn bezit en ik vind het heerlijk om hem op te zetten tijdens een wandeling en een treinreis! Hiervoor nooit een koptelefoon gehad maar altijd bezig met oordopjes maar vind dit een stuk fijner! Enige is dat het opbergen wat lastiger is maar dat is een keuze wanneer je hem meeneemt! Heerlijk die noice canceling meteen een stuk stiller om je heen! De installatie verliep prima, heb de app gedownload en die verteld precies per stap wat je moet doen! De koptelefoon heeft een lange batterijduur wat ideaal is!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Makkelijk in gebruik

Priscilla 31-03-2023

Koptelefoon met draagcomfort

Geschreven voor: Sony WH-CH720

Mooie koptelefoon met fijn geluid. Het zit prettig op mijn hoofd en oren. Zeker ook fijn dat het niet tegen mn oorbellen drukt, hier heb ik met andere koptelefoon weleens last van gehad.
De noise cancelling is goed en ik hoor een duidelijk verschil als die aanstaat. Verder is het geluid helder en hoor je op de fiets bijna geen wind. De knoppen op de schelp zijn goed voelbaar en makkelijk te bedienen.
Een minpunt is dat deze niet opvouwbaar is om netjes weg te zetten, bij mij zitten koptelefoons nooit lekker om mijn nek als ik het niet gebruik. Bovendien is die helaas niet (spat)waterdicht, waardoor ik voor het fietsen toch weer heb gekozen voor mn draadloze in-ears.

Kyliiz 30-03-2023

Zelfs de stofzuiger is stil door de noise cancelling

Geschreven voor: Sony WH-CH720

Na zeer snelle levering de Sony WH-CH72N ontvangen. Slanke verpakking zonder overbodigheid en en vrij van plastic. Wel greep ik mis op een gebruikershandleiding, die fysiek niet in de doos zit. Via een QR code op de doos wel in te zien. Via de QR wordt je gelinked naar een app die je kan downloaden om de headphone verder in te stellen.
Na veel doorklikken en accepteren en instellen dan bij het punt gekomen; de muziek! Kraakhelder zuiver vol geluid. Aangezien ik de noice cancelling wilde testen, ben ik gaan stofzuigen. In de app kan je kiezen dat het apparaat zelf schakelt tussen in hoeverre achtergrondgeluiden weggefilterd moeten worden. In eerste instantie hoorde ik mijn stofzuiger op de achtergrond, tot het apparaat schakelde naar het onderdrukken van achtergrond geluid. Echt waar, ik moest voelen aan het uiteinde van de stofzuiger om te bepalen of hij nog wel aan stond. Geweldig! Heerlijk om werkelijk alleen je muziek te horen wanneer je dat wenst.
Verder ben ik blij met de knoppen aan de zijkant waarmee het volume te regelen is en nummers kunt vooruit klikken of juist terug uit. Prettig dat dit gemakkelijk kan.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goede accu

Minpunten

• Niet in te klappen

JelsS 29-03-2023

Heerlijk zitten koptelefoon met een prachtig geluid!

Geschreven voor: Sony WH-CH720

De koptelefoon heb ik nu een aantal weken in mijn bezit en ik gebruik hem erg veel. Even rustig een filmpje kijken op mijn telefoon, zodat de andere gezinsleden er geen last hebben. Hierdoor heb ik al snel een tweede koptelefoon aan moeten schaffen, want ook mijn kinderen vinden het heerlijk om rustig een filmpje te kijken met de koptelefoon op. Het geluid is heel mooi en de noise cancelling werkt ontzettend goed. Heerlijk een muziekje op of helemaal stil en ongestoord thuis werken werkt prima. De koptelefoon is eenvoudig te koppelen en komt erg stevig over. Een nadeel van de koptelefoon is dat deze best groot is om mee te nemen in de tas, omdat deze niet ingeklapt kan worden.

Pluspunten

• zit heerlijk
  • prachtig geluid
  • perfecte noise cancelling

Minpunten

• niet inklapbaar

Jeske32 28-03-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Sony WH-CH720

Voor de prijs een zeer goed product, goed geluid en noise cancelling werkt goed. Ook goed te gebruiken tijdens teamsvergaderingen. Microfoon werkt goed. Alleen jammer dat de oorkappen niet ingeklapt kunnen worden, waardoor het niet compact is om mee te nemen.

Pluspunten

• Microfoon werkt goed
  • Goede noise cancelling

Minpunten

• Niet in te klappen

h*****************@h********** 28-03-2023

goede headphone gezien prijs

Geschreven voor: Sony WH-CH720

Ik ben heel gevoelig voor geluid rondom mij. Daarnaast vind ik het prettig om geconcentreerd te kunnen werken met muziek op. Muziek die echt 'dichtbij' komt. Toen ik zag dat deze koptelefoon vergelijkbaar zou zijn qua NC met zijn 'duurdere' broers was ik heel benieuwd. De prijs in combinatie met hoe ik de NC ervaar hebben er nl voor gezorgd dat zijn duurdere broer retour is gegaan. Het belangrijkste punt; de NC is wat mij betreft zo goed als gelijk aan zijn grotere broers. Daar valt weinig op aan te merken. Verder draagt de koptelefoon comfortabel en sluit hij je oren goed af. Dit is wel heel prettig. Het nadeel is dat hij niet helemaal opvouwbaar is en er geen echte case bij zit waarin je hem gemakkelijk kan opbergen. Ik kan me dus voorstellen dat als je veel onderweg bent het gemakkelijker is als je een handige case erbij hebt die je dus gemakkelijk mee kan nemen en die je koptelefoon goed beschermt. Maar gezien de prijs van deze koptelefoon ben ik positief over wat hij kan en hoe hij functioneert.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • draagcomfort

Minpunten

• geen beschermhoes
  • nc filtert niet al het geluid

dannyverbraak@hotmail.com 22-03-2023

Goede noise cancelling koptelefoon Sony WH-CH720

Geschreven voor: Sony WH-CH720

Dankzij de topklasse noise cancelling wordt omgevingsgeluid sterk gedempt, waardoor je minder last hebt van je omgeving. Dit zorgt voor een beter en kwalitatief geluid en rust om naar muziek te luisteren. Duidelijke instructries via de Sony app en is het mogelijk om dit makkelijk naar je eigen aan te passen. Goed om te gebruiken voor werk tijdens meeting of in je vrije tijd.

Pluspunten

• Goede noise cancelling
  • Uitstekende kwaliteit